سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارزش و خرید بو مردانه اصل

شاید یکی‌از مطرح ترین گرفتاری ها و مشکلات برای مردان شیک پوش یا این که خانم های خوش سلیقه که در پی خرید بو مردانه دیدنی می باشند , تعیین رایحه و ادکلن مردانه باشد . خیلی از آقایان , دوست دارا‌هستند که ظاهری تر و تمیز و بویی خوش داشته باشند و در همگی جا خوش بدرخشند . ولی خانم هایی نیز می باشند که رغبت دارا هستند با خرید رایحه مردانه به مرد خویش , ابراز عشق و علاقه کنند .

خصوصیت های ادکلن و بو مردانه
در حالتی که اعتنا کرده باشید , اکثری از بو های مردانه , وحشیانه , سنگین وزن , تلخ و دارنده بویی تند می‌باشند که برای عطرهای زنانه تماما برعکس آن موجود هست . علت داشتن چنین بو ای وحشتناک , احتمال دارد به خاطر مقاوم بودن و دشوار بودن یک مرد در جامعه است که سبب شده , با زدن چنین عطری , توان و حضور خویش را در جامعه برجسته خیس کند . ما درحالت کلی 4 دسته بو داریم که به تعریف آنان میپردازیم :

رایحه ها یا این که پرفیوم ها , از بادوام ترین و شایسته ترین جور از عطر ها میباشند که دارنده 22 درصد اسانس روغنی را به خویش اختصاص می دهند و عموما از گرانترین ها در حوزه بو و ادکلن به اکانت می‌آیند .
ادو پرفیوم ها پس از پرفیوم ها , دارنده 15 الی 22 درصد روغن معطر بوده و دارنده ماندگاری طولانی هم می‌باشند .
ادو تویلت ها گونه دیگری از بو ها میباشند که دارنده 8 تا 15 درصد اسانس روغنی میباشند .
ادکلن ها عموما برای آقایان مصرف شده و نزدیک به 4 درصد روغن هم میباشند


خرید عطر مردانه

نکات خیلی اساسی در تعیین ادکلن های مردانه
ممکن است برای شما باورکردنی نباشد که به هنگام خرید بو مردانه , خیر فقط می بایست به بو آن اعتنا داشت , بلکه هر شیشه و بسته بندی نیز برای خویش دارنده یک ارزشی هستند که درپی آنان را توضیح میدهیم .

رنگ آبی‌رنگ : کسانی که تصمیم به خرید شیشه های آبی‌رنگ دارا‌هستند , اشخاصی میباشند که اخیرا و خنک بودن بو عشق متعددی داشته و دوست دارا‌هستند نظیر اب و دریا , گهگاه آهسته و گهگاه غران باشند .

رنگ طلایی : آقایانی که دارنده ذائقه بویایی غریب و دارنده غلظت میباشند , از بو طلایی رنگ به کارگیری کرده که , عموما این رنگ برای ضیافت ها و مجالس مختص مورد به کارگیری قرار میگیرد .

زرد رنگ : آقایانی که زرد را برای خویش تعیین می نمایند , شیدا فصل‌تابستان و گرمای آن می‌باشند و با گزینش این رنگ , مدام خنده رو و لبریز انرژی و آتشی مثل فصل‌تابستان میباشند .

رنگ سبز : اشخاصی که رنگ سبز را برای خویش گزینش می نمایند , اشخاصی میباشند که شیدا درختان بوده و با گیاهان و طبیعت هم همراه می‌باشند .

رنگ سیاه : آقایانی که بوی تند و تلخ را دوست دارا هستند , عموما از رنگ سیاه به کارگیری می نمایند و این اشخاص عموما مغرور و دارنده خود‌با‌وری بالایی می‌باشند .

رنگ قرمز‌رنگ : برای اشخاصی مطلوب است که علاوه بر تندی , عشق و علاقه متعددی به بشاش و سرزنده بودن هم دارا‌هستند 

<!--{cke_protected}{C}%3C!%2D%2Dtd%20%7Bborder%3A%201px%20solid%20%23ccc%3B%7Dbr%20%7B" dir="ltr" border="1" cellspacing="0" cellpadding="0"> https://mootanroo.com/products/category/perfume-men-2511 https://mootanroo.com/products/tag/mens-day-4098 https://mootanroo.com/products/tag/womens-day-4091 https://mootanroo.com/products/tag/teachers-day-4132 https://mootanroo.com/products/tag/anniversary-4131 https://mootanroo.com/products/tag/gentlemens-birthday-gift-4150 https://mootanroo.com/products/category/condoms-2730 https://mootanroo.com/products/brand/stem-cell-2268